sobota, 30. maj 2015

Skrajšana kampanja

Čeprav ni minilo veliko časa od zadnje kampanje, me je kot ponavadi spet vleklo za vodo. Ker v mesecu juniju z družino planiramo letni dopust, sem vedel, da bo treba še prej na ribolov. Kot zakleto sem bil vse dni v gužvi, in sem komaj kaj našel čas. Vendar vse se da če se hoče, sploh če nekaj počneš s srcem. Sprva sva se z Dejanom pogovarjala, da ponoviva kampanjo na Vrbini. Žal se nama ni izšlo, saj so ravno na tisti vikend, katerega sva imela prosto, prestavili tekmo. Zato je hitro padla odločitev, da se ponovno vrnem za lokalno vodo. 

Kar se tiče lokalne vode poskušam biti čimbolj na tekočem. Zato sem kot ponavadi zbiral informacije, kako je bilo s prijemi v prejšnjih dneh, kakšno je stanje z vodostajem, drstom itd. Skratka informacije, katere mi poskušajo pomagati razumeti situacijo na vodi. Riba je vmes šla v drst, katerega še ni zaključila, saj ji je sprememba vremena to preprečila. Tega sem se najbolj bal in upal sem, da bo riba kljub temu pobirala hrano. 

Vremenski podatki:
Vreme: sončno, z občasno oblačnostjo
Temp. zraka: zjutraj 7°C, čez dan vse do 25°C
Temp. vode: 19°C na površju
Zračni tlak: 985hPa konstanten
Veter: blag severozahodnik

V četrtek zjutraj sem imel v službi še nekaj dela, vendar ker sem vedel kaj me čaka, mi je vse skupaj hitro minilo. Naredil sem zaključek, oddal vse potrebne papirje in se odpravil proti Hočam. Vso robo sem spakiral že dan prej, tako da nisem zgubljal s časom. Razmišljal sem, na katero pozicijo bi se odpravil. Vsekakor sem se hotel umakniti na drugo stran, tja kjer bom imel mir, kar mi zadnje čase veliko pomeni. Spogledoval sem se s pozicijo pumpo in pozicijo nasproti nje. Pumpa je zanimiva, ker sem že dve leti zapored v enakem času tam odlično lovil. Lani sem tam dobil 18,5kg težkega krapa. Kljub temu, sem se odločil, da grem na pozicijo nasproti pumpe. Najbolj zaradi miru, saj je na pumpi med delovnikom zaradi bližine tovarne dokaj hrupno.

Sprva sem nameraval peljati vse v eni rundi, vendar ko sem videl koliko robe imam, sem se odločil da bom raje odpeljal v dveh rundah. Pa tudi nikamor se mi ni mudilo. Vreme je bilo lepo, na trenutke že skoraj prevroče. 

Prva runda

Počasi sem zložil vse potrebno na čoln in že sem se peljal novi dogodivščini naproti. 

Premik na drugo stran

Na poti proti poziciji imam vedno polno glavo misli, kako se bo kampanja razvijala, ali sem se odločil za pravi čas in seveda, ali je pozicija glede na pogoje, ki so v tistem trenutku prava. 

Pogled proti poziciji


Na hitro sem postavil šotor, za ostalo bo čas kasneje. Čimprej sem želel presonirati teren in postaviti bojo. Odločil sem se, da bom naredil dva krmišča. Prvega čisto ob desnem robu, pod nasipom. Lokacija se mi je zdela dobra, sploh kadar sem opazoval gibanje rib je bilo tam vedno pestro. Postavil sem bojo in nahranil z bojlami in kuhano koruzo.

Bojo sem postavil blizu roba





Drugo krmišče sem postavil desno od pozicije, čisto ob grmovju. To pozicijo sem pretežno nahranil s koruzo.

Desna palica
Levi palici
Končno so bili sistemi na svojem mestu. V miru sem dokončal s postavitvijo tabora. Vmes sem razmišljal koliko časa bom rabil za prvi prijem. Vedel sem, da bom moral ob prijemih še posebej paziti, drugače mi bo riba pobegnila v grmovje. In kot bi me nekdo uslišal, že se oglasi moj sprejemnik. Hitro sem bil pri palici in zategnil. Imel sem prijem na desni palici. Riba je bila izrazito borbena, potegnila mi je na levo stran, čisto ob rob proti grmovju. Že na začetku bi se moral zagnati na čoln in jo odrilati s čolna. Tako ji ne bi pustil toliko prostora. Kljub temu sem jo uspel spraviti do podmetalke.

Prvi prijem
Ker sem pred nekaj dnevi nabavil nov fotoaparat, za katerega še nimam daljinca, sem imel kar nekaj težav pri fotografiranju s samosprožilcem. Ribo sem oskrbel z antiseptikom in jo vrnil nazaj v vodo.

Meleg Baits Mexican Honey
Premamila jo je enojna bojla, znamke Meleg Bait, okus Mexican Honey. Gre za novo blagovno znamko na našem tržišču. Ker teh produktov še ne poznam, sem še večjo pozornost namenjal tem vabam.

Med drugim sem poskušal tudi na hitro topljive bojle, katere so še posebej primerne za hitre ribolove. Uporabil sem jih v kombinaciji s tekočim atraktorjem M1.

Meleg BaitsSoluble boilie competition + M1 hi-attract

Kot sem že omenil, gre za izredno topljivo bojlo, katera se je v nekaj urah skoraj do konca raztopila.


Fast hyrbrid boilie Frankfurt sausage + enak dip

Na te vabe sem največ časa vztrajal. Količinsko nisem imel veliko prijemov, saj je bila vsa riba na vrhu, kjer pa ni pobirala. Poskušal sem loviti tudi na floater, vendar zaman.

Vsak večer sem imel priliko uživati v razgledu ob sončnem zahodu

Ponoči je bilo vse mirno, zato sem noč po večini prespal. Ozračje se je v tem času konkretno shladilo, saj je bilo samo 7°C. Zjutraj sem bil hitro pokonci, saj sem želel preveriti sisteme in zamenjati vabe. Pripravil sem si stick mix, v katerega sem dal sipko hrano, drobne pelete in koruzo. Stick mix sem uporabil za napolnitev pva mrežice. Vedno si jih pripravim večjo količino, katere nato pri vsakem metu tudi uporabim. Dopoldan sem imel še en prijem, tokrat na palici ob desnem robu. 

Drugi prijem
Tudi tega krapa je premamila Meleg bait Mexican Honey bojla. Fotografije z ribami sem raje posnel s telefonom, saj je s pomočjo daljinca to bistveno lažje. 



Čez dan se je ozračje konkretno zagrelo, zato sem se raje umaknil v senco. Vseskozi sem opazoval gibanje ribe. Riba je bila še vedno na vrhu, a kaj ko tam ni hotela pobirati. Poskušal sem na koruzo, manjše bojle, kruh, vendar vse zaman. Ni mi preostalo drugega, kot da sem še naprej poskušal spraviti ribo na dno. Za ta namen so še posebej priročni počasi toneči drobni peleti.

Čez dan sem zakuril roštilj in si pripravil okusno kosilo. 

Ker nekaj časa ni bilo prijema sem na desni palici zamenjal vabo. Taktika se mi je obrestovala, saj sem dobil drugo največjo ribo kampanje. 

Perka Baits Banana Fish



Slovo

Trenutno sem bil pri treh prijemih, od tega sem vse tri realiziral. Vabi sem dodal pva mrežico in jo ponovno vrgel na želeno mesto.




Proti večeru sem začel razmišljati do kdaj bom lovil. Sprva sem imel v planu da odlovim do nedelje popoldan. Ker me je doma čakalo še kar nekaj dela, sem se odločil da bom v soboto okrog 12h zaključil. Že tako sem se spravil na ribolov pošteno prehlajen, kar me je še dodatno utrudilo. Sicer zelo redko skrajšam ribolov, vendar tokrat mi ni preostalo drugega. Vse moči sem usmeril še v zadnjo noč, saj sem vedel, da se moj čas izteka. In ravno, ko sem legel k počitku se oglasi sprejemnik. Brez pomisleka sem skočil iz ležalnika in stekel proti palici. Dril je bil fenomenalen. Res težko opišem občutek, ki te takrat prelevi. Adrenalin mi je pognalo po žilah in v boju z ribo sem močno upal, da jo dobim ven. Kar nekaj časa sva se dajala in riba je končno popustila. 

Največja riba kampanje

Takoj sem vedel, da gre za večjo ribo. Odnesel sem jo do blazine kjer sem jo rešil trneka in jo z vodo polil. Kar nekaj časa je potrebovala, da se je za silo umirila. V času, ko je riba v drstu je potrebna še dodatna pozornost, saj je riba v tem obdobju še bolj občutljiva. Z veseljem sem si jo še zadnjič ogledal in jo spustil nazaj. 

To je bil četrti prijem. Tudi ta realiziran. Preostanek noči je ostal miren, zato sem se pošteno naspal. Zjutraj sem bil ponovno ob 6h pokonci. Dokrmil sem poziciji v upanju na še kakšen prijem. Počasi sem začel s pospravljanjem. Ker je bilo vreme lepo, se mi ni nikamor mudilo. Vse sem lepo posušil in pospravil. Vmes sem imel še zadnji prijem, ki je ostal žal nerealiziran. Ker sem lovil blizu potopljenih "zajl", je riba hitro našla pot do njih in kot bi vedela z laksom potegnila proti njim. V trenutku mi je odrezalo laks in sila na palici je popustila. Niti nisem bil toliko jezen, saj več kot to nisem mogel narediti. Tudi če bi takoj ob zategu skočil na čoln ne bi mogel rešiti ribe saj je bila predaleč.

Po tem prijemu sem vso opremo pospravil in ponovno v dveh rundah odpeljal na drugo stran, do avtomobila.

Kljub temu, da sem odlovil samo 48h, saj sem en dan predčasno zaključil, sem lahko s 5 prijemi in 4 ribami zadovoljen. Vse ribe so bile večje kilaže, kar je še posebej spodbudno, saj pomeni, da ima riba optimalne pogoje za rast. V tem času sem lovil samo na dve vrsti vab Meleg Bait in Perka Baits. Glede na količino prijemov ne morem realno napisati kaj več o samih vabah. Slednje sicer poznam že od prej, prve pa so novost na trgu. Zato bo potrebno še kar nekaj kampanj, da dobim realno sliko. Moram pa priznati, da so prvi občutki pozitivni. Če koga zanima malo več informacij jih najdete tukaj.

Za konec še nekaj fotografij:










Lep pozdrav do prihodnjič






2 komentarja: