sobota, 3. maj 2014

Nepozabna kampanja na pumpi

Čas med prvomajskimi prazniki je vsako leto pester. Sploh, ker sem ob pogledu na koledar ugotovil, da če v službi vzamem tri dni dopusta, bom doma celih 9 dni. Takoj sem pomislil na vodo. Ker ves ta čas ne morem biti za vodo, sem se odločil, da prve dni dopusta peljem družino na krajši dopust v prekmurje, takoj ko pridemo nazaj pa skočim za 4 dni v Hoče. Tako bom dopust maksimalno izkoristil. Večino stvari sem si pripravil še preden smo se odpravili v prekmurje, tako da ko sem prišel domov me je vse čakalo, samo znosit je še bilo treba v avto. 

Vse na svojem mestu

Vremenski podatki:
Vreme: spremenljivo, dopoldan jasno in dokaj toplo, proti večeru nevihte
Temperature: ponoči caa. 11°C, podnevi 21°C
Zračni tlak: 1011 hPa konstanten
Vlažnost: ponoči 90%, podnevi caa. 20%
Temperatura vode: 15°C na površju

Torek, 29.4.2014

Za vodo sem bil v torek okrog 11.30h. Ker sem se že prej dogovoril kje bom lovil, sem vedel, da me pozicija čaka. Prvomajski prazniki so čas, ko so vse vode, sploh če je lepo vreme zelo oblegane. Zato sem to pričakoval tudi v Hočah. Vedel sem, da se bo treba umakniti na drugo stran, čim dlje od ostalih ribičev. Ob takšnem pritisku se zna riba umakniti na drugo stran, tam kjer ni takšnega pritiska. Zato sem imel v mislih dve poziciji, pumpo in pa pozicijo nasproti pumpe. Preden sem se odpravil na novo kampanjo sem prebiral svoje zapiske in ugotovil, da je bila pumpa pozicija, na kateri sva s Hiršem lansko leto odlovila super kampanjo. Pa je bilo nekje v istem času. Zato sem se odločil, da poskusim letos ponoviti uspeh.

Doma sem si pripravil partikel v katerega sem dal drobne pelete, kuhano koruzo, halibut pelete in narezane bojle. Vse skupaj sem prelil z tekočo aromo Powerfull Spice in pustil vse skupaj nekaj dni stati. Partikla sem imel caa. 15kg. V drugem hoboku sem imel caa. 10kg kuhane koruze brez vseh dodatkov. Namočeno sem imel tri dni, nato sem jo na hitro skuhal in spet nekaj dni pustil da je malo začela smrdeti. Poleg sem imel hobok drobnih peletov in hobok halibut peletov. Kupil sem si tudi nekaj kilogramov cenejših bojlijev znamke Star Baits, Grab & go serije. Kljub temu da gre za cenejšo serijo mi delujejo bojle mehke in za ribo zanimive. Z njimi sem dodatno krmil.

Partikel s peleti in bojlami prelit s tekočo aromo
Kombinacija drobnih počasi tonečih in halibut peletov

Takoj ko sem prišel za vodo sem začel z napihovanjem gumenjaka. Vremenska napoved je bila za vse dni bolj klavrna, zato sem želel čimprej priti na drugo stran in si postaviti vse potrebno. Opreme je bilo kar nekaj zato sem odpeljal v dveh rundah. 

Premik na drugo stran
Dobri dve uri in vse je stalo na mestu. Z sonarjem sem se odpravil na vodo in iskal lokacijo, ki bi bila za ribo v tem času zanimiva. Kar nekaj časa sem raziskoval teren, na koncu sem se odločil, da bom lovil zelo blizu obali. Na caa. 30m sem našel zanimiv plato, na globini 4m, ki se je spustil vse do dobrih 6m. 

Pregledovanje terena


Zavedal sem se, da so v bližini skale, kar pomeni, da če ne bom hiter znam zgubljati ribe. Poleg tega sem imel pa na levi strani potopljena drevesa, tako da spet ne smem dovoliti, da mi riba pobegne proti oviram. Sicer imam pa poleg čoln, tako da če bo prišlo do tega jo bom reševal iz čolna.


Končno je napočil čas, ko sem se lahko v miru usedel pred šotor in si odprl pivo. Razmišljal sem kako se bo kampanja odvijala. Na vsaki kampanji imam podobne misli, saj nikoli ne moreš vedeti kaj te čaka. In ravno to je največji čar ribolova. Pogoje sem imel dokaj dobre. Temperatura ozračja se je v prejšnjih dneh kar dobro ohladila, kar pomeni, da je padec temperature vplival tudi na ribo in njeno drst. Res da je na vodi velik pritisk, vendar sem imel dobro pozicijo. Daleč stran od ostalih. Ker sem bil tokrat sam, sem bil kolikor se je dalo tiho. Na začetku sem bil glasen, ko sem moral postaviti šotor in zabiti kline, to je bilo pa tudi vse. Ker sem lovil blizu obale nisem hotel še dodatno strašiti rib.

Vsak dan so bile napovedane nevihte zato sem si naredil streho

Popoldan so bile napovedane plohe in nevihte zato sem se hitro spravil zakuriti roštilj. Pred časom sem si kupil prenosni, zložljivi roštilj kateri vzame zelo malo prostora. Obnese se odlično.


Kosilo

V tem času sem pustil palice pri miru. Nisem pristaš pogostega menjavanja vab, raje jih pustim na miru da pride riba blizu. Sploh na začetku kampanje. Sem pa poleg dodajal posebno pasto sardele - kri, katero sem dal v pva mrežico in obesil na trnek. 


Kot dodatno atrakcijo uporabljam tudi pasto
Tako še dodatno povečam atrakcijo same bojle. Prvi prijem sem dočakal ob 16h. Zvok iz sprejemnika se je oglasil in hitro mi je pognalo adrenalin po telesu. Takoj sem bil pri palici in boj se je pričel. Riba je kazala izredno moč, res ne moreš verjeti kakšne drile omogočajo ribe v Hočah. Kar nekaj časa sva se dajala, še posebej sem moral biti pazljiv, da ji nisem dal preveč prostora, saj bi mi hitro pobegnila med ovire. S pogledi sem iskal kje se bo riba pokazala. In kot da bi me uslišala zagledam ribo žive barve. Zlati lepotec! Še z večjo pazljivostjo sem ga utrujal in končno se je predal.



Dolg je bil kot ponedeljek, lahko rečem da je med daljšimi krapi katerega se kdaj ulovil. Tehtnica je pokazala nekaj malega čez 12kg. Zadovoljen da mi je že s prvo ribo uspelo prit čez deset kilogramov sem jo oskrbel in vrnil nazaj kamor spada. Premamila jo je ready made bojla CC Moore Meteor. Bojla ki se nama je pred letom dni odlično izkazala in to na isto poziciji. Skrbelo me je le to, da sem jih imel samo dve pesti, kolikor mi je pač ostalo od prejšnje sezone. CC Moore je namreč dal to bojlo iz prodaje in jo nadomestil z novejšo, ki pa se mi zaenkrat še ni izkazala. Kljub temu sem poleg ostale hrane dodajal halibut pelete, saj sem si želel, da bi jih riba začela pobirati. 




Pred večerom sem s spod palico dokrmil pozicijo in s fračo nastreljal dobro kilo bojlijev. Prednost frače je da si z njo zelo natančen. Trud se je izplačal, saj sem dočakal naslednji prijem ob 22.30h. Ravno sem se odpravljal k počitku ko zvok sprejemnika nakaže novo ribo. Tokrat na drugi palico, kjer sem imel pop up snežaka v belo črni kombinaciji. Krap teže 9kg. 




Dobro, samo da se dogaja in da riba pobira. Pred menoj je bilo še veliko časa, tako da bomo videli kako in kaj se bo vse skupaj odvilo.

Sreda, 30.4.2014

Zjutraj sem bil pokonci ob 6h. Žvrgolenje ptičkov me je prebudilo in ob pogledu na sončno jutro sem se skobacal iz udobnega ležalnika. Preveril sem sisteme, zamenjal vabe in dohranil pozicijo. Nato sem se umil, si skuhal kavo in užival ob pogledu na mirno vodo. 

Čez dan so se mi prijemi vrstili v intervalih. Največja je imela 13.700kg. Prav tako jo je premamil meteor v kombinaciji s pinki umetno koruzo.









Prijemi so se nadaljevali vse do večera, takrat se je ustavilo. Trenutno sem bil pri 6 ribah, od tega ena 12kg, druga 13.700kg. Če se bo tako nadaljevalo bom več kot zadovoljen.

Proti večeru so se na nebu začeli zgrinjati temni oblaki
Na telefonu sem preveril radarsko sliko padavin, ki ni obetala nič dobrega. Kot kaže bo kar nekaj časa deževalo. Začelo je grmeti. Razmišljal sem kaj storiti. Nekako se mi ni dalo sredi noči po dežju zunaj skakati, zato sem dal palice ven in se odpravil spat. Tokrat sem imel poleg tudi pretvornik katerega sem priklopil na akumulator, tako da sem imel za polnjenje telefona in tablice.

Priročna in poceni rešitev

Četrtek, 1.5.2014

Zjutraj sem se zbudil v prekrasno jutro. Ker je bil praznik se je ustavila tudi bližnja tovarna, tako da sem imel dva dni miru. Kot vzoren državljan sem pred šotorom obesil zastavo. :)

Živel 1.maj!
Še dobro se nisem predramil in že se mi oglasi signalizator. Spet sredinska palica, vaba meteor + pink koruza. Uro kasneje spet, tokrat na drugo palico kjer sem imel 2x meteorja. 






Vmes me je obiskal kolega in med kremljanjem sem imel nov prijem. Vsaj enkrat se mi ni bilo treba slikati s samosprožilcem. 



Vmes je nastal tudi tale video, katerega je posnel in sestavil Slofish:



Prijemi čez dan so se dogajali v intervalih. Tisti dan sem dobil 7 komadov. Ker mi je počasi začelo zmanjkovati meteor bojlijev, sem začel z eno palico loviti na pelet jagoda kri. Z njimi imam dobre izkušnje, tako da je bil na vrsti takoj za meteorjem. 






Kljub temu, da sem bil sam mi je čas minil zelo hitro. Delal sem za ribo kolikor se je pač dalo. Tudi kadar nisem imel prijemov sem nametal pest bojlijev ali vrgel par spombov hrane. Samo da se je nekaj na krmišču dogajalo. Ker sem lovil blizu obale sem lahko metal izredno natančno. Prav z užitkom sem metal proti boji, brez kakršnega koli napora. In takoj nekaj raket čez. 

Na tak način sem dobil kar nekaj rib. In vsake sem bil še kako vesel. Vendar najslajše me je še čakalo...


Petek, 2.5.2014

Tudi če bi tisti dan zaključil in potegnil črto bi bil zadovoljen. Riba mi je lepo delala, res da sem jih kar nekaj izgubil, vendar to sem vedel takoj, ko sem si postavil bojo. Dopoldan me pokliče Hirš, ki je bil na poti v Maribor in me pride obiskat. Kmalu za tistim se oglasi moj sprejemnik. Pa tudi če se ne bi oglasil, bi takoj vedel, da imam prijem. Rola se je začela odmotavati kot nora. V tistem trenutku niti nisem razmišljal, ker preprosto ni bilo časa. Hitro sem bil pri palici in zategnil. Med samim drilom sem opazil, da je bil le-ta drugačen. Upor je bil drugačen kot pri ostalih ribah. Ostale se v borbi za življenje močno upirajo in vsake toliko časa cuknejo, le-ta je bila pa kot bi vlekel ven nekaj večjega. Nekaj kar mu že sama teža daje kontra upor. Previdno sem jo spravljal na površje in končno jo zagledal. Videl sem jo na razdalji caa. 20m tako da njene teže še nisem mogel oceniti. Spravljal sem jo k sebi in s podmetalko v vodi čakal da se mi preda. Takoj ko sem stegnil roko s podmetalko in dejansko videl kakšen komad imam pred sabo se mi je zameglilo. S tresočo roko sem jo zajel. Riba je v mreži! Odložim palico in jo poskušal z eno roko dvigniti. Ni šans. Ker sem bil čisto pri vodi, sem moral do pozicije priti po treh stopnicah. In takšno ribo moraš kar konkretno zagrabiti, da jo lahko tako visoko dvigneš. Pa še palico sem imel v drugi roki.  

Takoj sem opazil, da je to moj največji krap katerega sem ujel v Hočah! Previdno sem ga odložil na zaščitno blazino in odložil palico. Ob pogledu na ribo se mi je zasmejalo. V tistem trenutku sem bil najsrečnejši, ni je stvari ki bi me lahko takrat bolj osrečila. Previdno sem jo osvobodil trnka in polil z vodo. Pripravil sem si stativ s fotoaparatom in upal, da mi uspe narediti par dobrih slik. Slike, ki me bodo vedno spominjale na tako lepo ribo. 
















Z veseljem sem jo vrnil nazaj v njeno kraljestvo

Občutek, ko dobiš tako lepo ribo na takšni vodi je nepopisen. Sploh, ker gre za vodo, ki ni napolnjena s kapitalnimi krapi, vodo kjer se moraš resnično potruditi da dobiš ribo. Takšna riba mi pomeni ogromno. Res sem je bil vesel.

Čez dan sem ujel še zadnjo ribo kampanje, krapa 9.300kg. Proti večeru sem na krmišče spravil še preostanek hrane v upanju, da dobim še kakšno ribo. Vendar so ostali signalizatorji tiho. 

Pred nevihto

Proti večeru se je spet pooblačilo in začele so padati prve kaplje. Kmalu za tistim se je pošteno ulilo, tako da sem se umaknil na suho in čakal da preneha. Deževalo je še kar nekaj časa, k sreči ni bilo nobenih prijemov, saj bi me pošteno premočilo. Med poslušanjem udarcev kapljic na platno šotora me je hitro zmanjkalo. Verjetno je tudi adrenalin naredil svoje, saj sem spal do jutra. 

Sobota, 3.5.2014

Zjutraj sem bil pokonci že ob 5h. Ob pogledu iz šotora sem preveril nebo. Ta dan je bilo napovedano kar nekaj dežja, zato me je upravičeno skrbelo, ali mi bo uspelo vse pospraviti pred prvo nevihto. Takoj sem začel s pospravljanjem opreme. Tako se mi je mudilo, da si še jutranje kave nisem skuhal. Okrog 11h sem že bil na drugi strani in v miru opral in posušil čoln, ostalo sem že imel v avtomobilu. Še zadnjih nekaj besed s sosednjimi ribiči in odpravil sem se proti domu.

S kampanjo sem več kot zadovoljen. Izbral sem pravo lokacijo in pravo vabo. Zanimivo kako se mi je  vse preklopilo, enako kot leto dni nazaj. Škoda le, da mi je zmanjkalo teh bojl, ker so resnično odlične.


CC Moore meteor

Kar 11 rib sem dobil na to bojlo. Lahko pa z zagotovostjo trdim, da sem jih izkoristil maksimalno. Vsega skupaj sem dobil 16 krapov, od tega 5 krapov težjih od 10kg, ostali pa večina med 7-9kg. Uspelo mi je ujeti enega od največjih prebivalcev hočke gramoznice. Krapa s težo 18.420kg in z imenom Bimbo.


Pozicija je poimenovana po bližnji pumpi

Ob koncu bi se rad vsem zahvalil za pomoč, vzpodbudne besede in iskrene čestitke! Se vidimo za vodo! Naj omenim še zanimivost, da prva objava na mojem blogu sega vse do 24.aprila 2009, tako da se s tem res prekrasnim hobijem ukvarjam 5 let!


Dober prijem pa lep pozdrav do prihodnjič!







3 komentarji:

  1. Bravo majstore! Odlično si lovil, čestitke! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, se boš mogu kdaj pridružit. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bo res počasi že čas, da udariva skupaj kako kampanjo :)

    OdgovoriIzbriši